Subject: Viru Elektrivõrkude tellitud elektriliini hooldustööd
From: Eskolar Kooskõlastused <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Fri, 3 Jan 2025 13:50:27 +0200

Tere,

Viru elektrivõrgud on tellinud 10kV õhuliini liinikaitsevööndi hooldustööd.
Hooldustöid on vaja teostada katastril 85101:001:0775 - kinnistu on
Riigomand.

Hooldustööde käigus on plaanis langetada ca. 20 kuuske mis asuvad
Tallinn-Narva maantee ja elektriliini vahel.

Kas puud on kunagi istutatud sinna maantee äärde lume/tuule tõkkeks või
võime need puud langetada?

Saadan ka joonise/pildid millised puud peaksime elektriohutuse tagamiseks
langetama:
-- 
Lugupidamisega
*Mehis Lillipuu*
Eskolar OÜ
Tel: 55 92 1939

Külastage meid: *www.eskolar.ee* <http://www.eskolar.ee>

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.